Ennyit keresnek a magyar celebek egyetlen posztjukkal

Soha nem felejtem el nagyapám szavait: “Dolgozz fiam mert a munkának van becsülete”. Mint tudjuk 2020-ban ez már nem állja meg a helyét. A versenyképes diploma, a profi szakmunka még nem garancia egy jó életre. Elsősorban most az anyagiakra gondolunk. Még egyesek a mindennapi megélhetésért dolgoznak, mások a semmivel fürödnek a luxusban. Hatalmas a kontraszt és ez az olló még nagyobb lesz a következő években. Persze nem vitatjuk, vannak akik kemény munkával jutottak el arra a szintre, hogy most már egyetlen insta posztal is egy több havi átlagbért össze tudnak szedni, és vannak olyanok is akiknek elég volt ehhez egy fullos külső.

Egy influenszermarketinggel foglalkozó ügynökség kiszámolta, nagyjából mennyit érhet a legnagyobb követőtáborral rendelkező hazai celebek egy-egy posztja az Instagramon. Palvin Barbara és Dzsudzsák Balázs esetében milliós tételről van szó. De Kulcsár Edina is elképesztő összeget kereshet, noha számára nem ez az elsődleges cél a közösségi médiával.

Palvin Barbara követőtábora a világsztárokéval vetekszik, 14,3 millió rajongója van az Instagramon. A modell egyetlen posztjának éppen ezért 14,2 millió forintos reklámértéke van az influenszermarketinghub.com számításai szerint. Dzsudzsák Balázsnak sincs oka az aggodalomra, a focistát 944 ezren követik, így az ő bejegyzése 1,4 millió forintot érhet. Kulcsár Edina 572 ezer követőt gyűjtött az évek során, neki 853 forint üthetné a markát egy reklámmal.

A szépségkirálynő számára viszont nem a pénzkeresés az elsődleges cél az Instagrammal: „Az én oldalamon is vannak reklámok, de nem ez az elsődleges bevételi forrásom, több vállalkozást is vezetek. Ezekről az Instagramon is beszámolok, ahogy sok minden másról, hogy mi történik velem egy nap. Megmutatom a családomat is, az én oldalam elsősorban azoknak szól, akik az életemre kíváncsiak. Nem tartom magam megélhetési influenszernek, mert több lábon állok” – mondta Kulcsár Edina.

Íme a hazai sztárok posztjának árértéke:

A szépségkirálynő számára viszont nem a pénzkeresés az elsődleges cél az Instagrammal: „Az én oldalamon is vannak reklámok, de nem ez az elsődleges bevételi forrásom, több vállalkozást is vezetek. Ezekről az Instagramon is beszámolok, ahogy sok minden másról, hogy mi történik velem egy nap. Megmutatom a családomat is, az én oldalam elsősorban azoknak szól, akik az életemre kíváncsiak. Nem tartom magam megélhetési influenszernek, mert több lábon állok” – mondta Kulcsár Edina.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük