240 autóval indítja el autómegosztó szolgáltatását Budapesten egy harmadik piaci szereplő. Felmerül a kérdés mennyire éri ez meg? Tény, hogy az ötlet jó, sőt. Mi is vettünk már igénybe ilyen szolgáltatást, és a taxi ár töredékéért mentünk el A-ból B-be. Ha nincs dugó a városban akkor megéri használni. Kínában úgy látszik valamiért ez az üzlet már nem annyira kifizetődő.
Hangcsou városban, ahol a 2010. évi népszámlálás szerint 21,1 millió lakos él, a város gazdaságának húzóereje a technológiai és elektronikus kereskedelmi ágazat. 2016-ban itt rendezték meg a G20 országok 11. csúcstalálkozóját. Azt gondolnánk, hogy egy ekkora városban megéri villanyautó-flottát üzemeltetni. Azonban az egyik cég aki korábban 3000 villanyautót állított csatasorba most úgy néz ki bedobja a törölközőt. Több száz autót már hónapokkal ezelőtt kivett a forgalomból, ezek a vasak most egy elhagyatott telephelyen állnak.